wtorek, 7 stycznia 2014

Wyzwania dzień drugi - Zabawka

Oczywiście gdy zobaczyłam temat zabawka, wiedziałam, że będzie to zabawka Bombeliniego. Ulubiona. Spędziła z nami całe wakacje, chodziliśmy z nią na place zabaw i do dziadków i ogólnie to wszędzie, nawet do kompania ją Bombel zabierał i tak jest i teraz. Jest na prawdę wytrzymała i lubiana przez Szkraba.


Kopara. Dostał ją od cioci i baaaardzo pokochał. Może nie aż tak mocno jak Sioła, który jest na prawdę, na prawdę wszędzie z Nim i nie może go zabraknąć bo jest straszny płacz, ale i kopara jest bardzo lubiana. 

A Wy jakie macie ulubione zabawki? 

5 komentarzy:

  1. Ja już wyrosłam z zabawek :)
    Ps. U Mnie new :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja dawno nie byłam na placu zabaw, jak szybko minęły te piękne lata prowadzania maleństwa do piaskownic i huśtawek ... i tak mi się zatęskniło, jak zobaczyłam tę koparkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kopara :) Mojemu Tymkowi też by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koparki, domena chłopców :). Jak na ulubioną jest w świetnym stanie.

    OdpowiedzUsuń