niedziela, 19 stycznia 2014

Skarbonka DIY

Początkowo miałam inny pomysł, na ów "coś". Ale i na to przyjdzie pora. Tymczasem zrobiłam coś, co ma mi pomóc w moim postanowieniu, które przedstawiałam Wam w wyzwaniu fotograficznym. Zaoszczędzić trochę kasy. To jeden z moich celi na 2014 rok. Teraz mam więc już gdzie odkładać tą kasę.


Potrzebujemy słoik. Taśmę dwustronną. Włóczkę. Nożyczki. Kawałek materiału. I mocny klej. 
Owijamy słoik taśmą dwustronną a następnie długo i wytrwale owijamy go włóczką. Następnie przyklejamy zakrętkę, ja to zrobiłam klejem na gorąco z pistoletu. Na zakrętkę zakładamy materiał i robimy otworek ostrym nożem. Można dodać jakieś etykietki itp. 

Co o tym myślicie? Podoba się pomysł na takie tematy tutaj? 
Może instrukcja obrazkowa trochę nie po kolei. No ale dopiero się uczę, więc proszę o wybaczenie. 


4 komentarze:

  1. Fajne :) Nie tylko jako skarbonka, a słoik na różne inne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszło;) Pewnie że się taki pomysł podoba, ja sama z siebie nie potrafię nic takiego zrobić, wymyślić, ale jak ktoś pokaże (coś prostego;p) to mnie natchnienie bierze:)

    OdpowiedzUsuń