sobota, 9 lutego 2013

Wyzwania fotograficznego - Dzień szósty

Dziś tematem są PASKI.I o ile na inne tematy w tym miesiącu w wyzwaniu Uli  jakiś tam pomysł był, to na paski nie bardzo. Pasków do spodni nie używam praktycznie - mam tylko jeden. Ciuchów w paski też brak. Za oknem pasków żadnych nie widzę, no chyba że te na przejściu dla pieszych... ale to odpada. No i tak myślałam i myślałam aż w końcu z ratunkiem jak zwykle przyszedł mi mój syn. Co ja bym bez Niego zrobiła :) Zawsze podrzuci mamie jakiś pomysł, choć ma dopiero niecałe półtora roku. Jego zabawa jest inspiracją dla mnie :) No i tak było i tym razem gdy wyciągnął moją mulinę, a jest jej naprawdę sporo bo swego czasu lubiłam wyszywać krzyżykami (swoją drogą czy ktoś to jeszcze robi w tych czasach, bo wydaje mi się że czasem jestem jak dinozaur:) ) No i zdjęcie jest właśnie o niej. 



W najbliższym czasie mam zamiar coś z niej wyczarować, a właściwie to już zaczęłam. Jeśli mi się uda to Wam się pochwalę i być może będzie jakaś mała niespodzianka na ten temat ;) A co tam, zaszaleję ;) 

A teraz z racji tego, że jest sobota i jak zwykle po południu dom będzie pełen ludzi bo na pewno wpadną jacyś niespodziewani goście to zmykam sprzątać, gotować, piec i oczywiście bawić się z Moim Natchnieniem - czyt. Synkiem :) 

Bardzo, bardzo dziękuję za wszystkie komentarze a szczególnie te pod wczorajszym postem! Jestem bardzo mile zaskoczona, cieszę się że Wam się podoba zdjęcie!! :) 

11 komentarzy:

  1. Śliczne kolory mają Twoje paski :) Mnie też z pomysłem pomogła moja córcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam bransoletki z muliny, robię je w wolnych chwilach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne pastelowe kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też w domu mało pasków. Twoje zdjęcie skojarzyło mi się ze sznurówkami :). Pastele są super :).

    OdpowiedzUsuń
  5. moja mama kiedyś wyszywała... pamiętam z dzieciństwa, teraz jej się nie chce.. :) super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  6. pamiętam mulinę z dzieciństwa, kiedy był szał na zaplatanie mulinowych bransoletek:) fajna interpretacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pastelkowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wyszywam czasami, czy to znaczy, że jestem dinozaurem ;)

    OdpowiedzUsuń