piątek, 22 lutego 2013

Akuku - testujemy!

Jakiś czas temu weszłam na stronę owej firmy. Od razu spodobały mi się prezentowane tam akcesoria dla dzieci. Nowoczesny design, atrakcyjne nadruki na produktach przyciągające uwagę maluszków, sprawiają że każdy posiłek, kąpiel czy pielęgnacja stają się przyjaznymi doświadczeniami - możemy to samo przeczytać na ich stronie.

Byłam ciekawa czy uda nam się wypróbować owe produkty, bo w mojej okolicy nigdzie takowych nie widziałam i spotkać nie mogłam, niestety. Szkoda że nie ma ich w większej ilości sklepów bo na pewno skusiłabym się na nie już dawno. Są kolorowe, lekkie, cieszące oko. Na dodatek nie zawierają BPA co jest dodatkowym plusem.

Udało mi się wraz z Bombelkiem dostać i przetestować trzy przedmioty z ich sporego asortymentu. Były to:
Kubek sportowy ze słomką

Miseczka ze sztućcami

Sztućce

No i po kolei: 
Kubek sportowy ze słomką - super sprawa. 
Na stronie producenta możemy przeczytać : "Karmienie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne. Kubek posiada wszystkie wymagane atesty. Jest wykonany z najlepszych surowców. Jest lekki, nietłukący się, bardzo wytrzymały, łatwy w użyciu i sterylizacji. Specjalny ergonomiczny kształt zapewnia dużą wygodę w użytkowaniu Jego specjalna konstrukcja, zaprojektowana jest tak aby jak najlepiej spełniać oczekiwania Twoje i twojego dziecka. Kubek nie zawiera BPA"
No i faktycznie kubek jest lekki, nietłukący się - co przetestował już Bombelek no i ku mojej uciesze - nic z niego nie kapie, jak w przypadku wielu niekapków które rozpracował już mój synuś. Jednak Bombelek póki co choć ciągle próbuje i staram się najlepiej jak umiem pokazać mu jak się z tego pije, to na razie nie opanował jeszcze picia przez słomkę. Także na razie kubek jest testowany pod każdym innym względem. Mam jednak nadzieję, że to właśnie dzięki temu kubkowi nauczy się pić przez słomkę i w lecie kubek będzie jak znalazł na nasze wyjścia na działkę i w inne poza domowe miejsca. 
Miseczka ze sztućcami - po raz kolejny super.
Na stronie producenta możemy przeczytać: " Zestaw jest przyjazny, bezpieczny, stabilny, podstawa antypoślizgowa. Miseczka jednokomorowa. Części zestawu odpowiednio wyprofilowane."
No i tak właśnie jest. Kolorowy zestaw, z super nadrukiem - pszczółkami no i czymś co mi się bardzo spodobało i przyciągnęło moją uwagę - te sztućce schowane w taką jakby "kieszonkę". Jak dla mnie rewelacyjny pomysł gdy trzeba gdzieś wyjść, jechać i wziąć ze sobą to co niezbędne i o niczym nie zapomnieć. Jednak jest jeden minus - sztućce, które można tam zapakować to tylko te dołączone w zestawie, żadne inne tam nie pasują bo nie są po prostu tak wyprofilowane. Dla mnie to minus bo sztućce są jak dla mojego głodomora za małe, od początku karmiłam go takimi zwykłymi sztućcami jak chyba każdy z nas ma w domu. Są one większe niż te w zestawie. No i z racji tego właśnie gdybym miała oceniać to tak na 4 z plusem. Jednak muszę tu też napisać że biorąc pod uwagę fakt, że owa miseczka jest dla dzieci od 4 miesiąca życia to zmienia to postać rzeczy. Bo wtedy sztućce są jak najbardziej pasujące do całości i do dziecka przede wszystkim.
Oraz ostatnie Sztućce - ok. 
Na stronie producenta możemy przeczytać: "Zestaw sztućców Akuku przyjazny i bezpieczny, uczy samodzielnego jedzenia. Nie zawiera BPA.
Ze sztućcami Akuku posiłek będzie przyjemny i wygodny - szeroki uchwyt ułatwia posługiwanie się łyżeczką czy widelcem, a atrakcyjne kolory bawią maluszka."
I po raz kolejny wszystko na plus, zarówno kolorystyka, kształty i materiał z jakiego są wykonane sztućce naprawdę zasługuje na pochwałę. Jednak podobnie jak w zestawie powyższym sztućce są według mnie dla młodszych dzieci, które, że tak powiem jedzą mniej niż nasz Bombelini :) 
Wszystko oceniam na ocenkę bardzo dobrą! :) Jednak żałuję, że nie mogłam przetestować tych produktów wcześniej, gdy Bombelini był mniejszy. Gdybym miała komuś polecić to zdecydowanie tą firmę mogłabym polecić młodym rodzicom, którzy szukają dla dzieci kolorowych i wytrzymałych akcesoriów. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz