czwartek, 7 lutego 2013

Wyzwania fotograficznego - Dzień czwarty

No i już półmetek lutowego wyzwania za nami. Szybko leci ten mój czas.
Co do dzisiejszego tematu to długo się zastanawiałam jak to zobrazować, co dziś pokazać. Nie miałam żadnego pomysłu... czytałam przysłowia, oglądałam inne zdjęcia i nic. Aż w końcu wpadłam na pomysł siedząc przy stole w kuchni i patrząc na swój kalendarz....

LUTY JEST...

Miesiącem pełnym urodzin. Zaczynając na urodzinach Wu. przez urodziny jego dziadków, ciotki i wujka a na moich kończąc.
Czekam na Wasze interpretacje tematu ;) 

10 komentarzy:

  1. U mnie też kalendarz ;)
    A lutowa jest tylko moja siostra !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też parę kartek trzeba zrobić i wysłać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas taki jest styczeń, dzieciaki, dziadek, prababcia, kuzynostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! To fajnie! Trochę imprezowo przejdziecie przez ten luty! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli imprezowy luty :)) świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też luty jest urodzinowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój luty potrójnie urodzinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tez luty pelen urodzin razem z nim i moje.

    OdpowiedzUsuń