środa, 20 lutego 2013

21 lat minęło jak jeden dzień...

Pogoda była podobno identyczna jak dziś... śniegu full i wciąż sypie. Właśnie w taki dzień jak dziś przyszłam na świat... i minęło już tyle lat. Lat pięknych ale i tych złych. W mojej głowie tyle wspomnień, tyle niespełnionych i spełnionych marzeń.

Dzieciństwo, kiedy to z mamą w domu aż do pójścia do zerówki uczyłam się wszystkiego, kiedy obydwie czekałyśmy na mojego brata aż wróci ze szkoły i na mojego tatę który wróci z pracy. Dzieciństwo, kiedy jeszcze wszyscy moi dziadkowie byli na świecie.... pamiętam niedzielne wyjścia do dziadków... pamiętam jak jeździliśmy nad jeziora, byliśmy wszyscy razem. Cała nasza czwórka.
Później szkoła, minęła strasznie szybko. Zarówno podstawówka, jak i gimnazjum. Tym bardziej że już pod koniec podstawówki moi rodzice musieli wyjechać do pracy za granicę. Ja zostałam sama z bratem. Nie powiem z jednej strony fajny czas ale tego czasu nic mi teraz nie odda. Ale był to też czas gdy dzięki Nim mogłam całe wakacje spędzić we Włoszech  Najcudowniejsze, najlepsze wakacje. Niezapomniane do końca życia. Jedyne takie. Później oni wrócili, wyjeżdżała tylko mama. Całe technikum aż do teraz. Zaczęłam dostrzegać różne problemy domowe i tak aż do dziś... Jednak w między czasie było mnóstwo wspaniałych chwil. Były pierwsze miłości, pierwsze łzy szczęścia i pierwsze rozczarowania. W końcu było spotkanie na trzy dni przed sylwestrem i wielka miłość od pierwszego wejrzenia, która trwa do teraz. Facet który zmienił całe moje życie dotychczasowe, taki z którym się kłócę ale nie potrafię się później długo gniewać. Taki który wkurza mnie czasem straszliwie a czasem pod jego spojrzeniem uginają się kolana ;) W końcu taki który dał mi to o czym zawsze marzyłam, rodzinę, ślub, dziecko. Spełnienie marzeń. Moich marzeń. Tych najważniejszych. To z nim spędziłam najtrudniejsze chwile życia i najpiękniejsze chwile życia. Jest codziennie koło mnie. Mimo kłótni i sporów kochamy się. Kochamy naszego małego Bombeliniego, jedynego w swoim rodzaju, najcudowniejszego pod słońcem.!

Tak sobie leci to moje życie, każdy dzień ucieka zbyt szybko. Każdy piękny dzień jest zbyt krótki a nawet i te złe uciekają nie wiadomo kiedy. Ale niech trwa chwila... niech wciąż mnie zaskakuje każdego dnia.

A ja cieszę się, że tu z Wami jestem, że miałam okazję i wciąż mogę poznawać Was każdego dnia. Mam nadzieję, że będę miała okazję poznać jeszcze więcej z Was, może dziś z okazji moich urodzin się ujawnicie a może z czasem ;)

A teraz idę zająć się codziennymi sprawami, bo w tym roku to dla mnie dzień jak co dzień :) Impreza już była, a teraz trzeba się zająć tym co zawsze :)

13 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego Kochana :-)
    Następbych oczek w szczęściu rodzinnym!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego, samych szczęśliwych chwil każdego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ina kochana dziękuję.
      pytanko mam: czemu nie mogę od kilku dni wejść do Ciebie na bloga? :(

      Usuń
  3. Wszystkiego co najlepsze! dużo szczęścia i miłości! :) Spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. urodzilas sie dokladnie 2 tygodnie przedemna :)
    wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z okazji urodzin życzę Ci aby wszystkie te chwile, które jeszcze są przed Tobą były wyłącznie wspaniałymi chwilami, pełnymi radości, szczęści i uśmiechu!!!
    Sto lat!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia wszystkich marzeń, zdrowia, szczęścia, miłości, uśmiechu każdego dnia i wszystkiego wszystkiego co najlepsze ! Sto lat !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia tych marzeń, które jeszcze zostały i tych, które dopiero się pojawią. Jak najwięcej pięknych chwil :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Jak najwięcej radosnych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego i jak najwięcej miłości! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat Słońce:) Spełnienia wszystkich marzeń:):*

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione, ale szczere - wszystkiego naj! :)
    Samych cudownych chwil, dużo przyjaźni i miłości i spełnienia wszystkich marzeń...

    OdpowiedzUsuń