wtorek, 5 lutego 2013

Wyzwania fotograficznego - Dzień drugi

Tematem drugiego dnia jest ZABAWA. Od razu wiedziałam, co tu umieszczę. Bo jeśli Zabawa to tylko Bombelek. Od Jego pojawienia się na świecie ciągle się w coś bawimy jednak teraz zabawa przypomina coraz bardziej prawdziwą zabawę. Układamy klocki, bawimy się autkami, czy garnkami i łyżkami jeśli jesteśmy w kuchni :). Zdjęcie jest z dziś rana, kiedy to po śniadaniu i spacerze mogliśmy skupić się choć chwilę na klockach :)


Nie spodziewałam się, że tak bardzo spodoba mi się ta zabawa. Za co bardzo dziękuję Uli

5 komentarzy:

  1. Kiedy ja tak się bawiłam z moimi dziećmi? :-))) Retyyyyyy :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się przypomniały te czasy, gdy sama bawiłam się takimi klockami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również przerabiam obecnie klocki tego typu...oprócz autek, oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki sorter to super sprawa! Lubiłam patrzeć jak moje dzieciaki zmagały się z tą zabawką, a błysk w oku kiedy odkrywały o co w tym tak na prawdę chodzi - bezcenny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie wyzwania Uli też wciągnęły... Ula powinna dodawać informację dopisaną drobnym drukiem - UWAGA TO UZALEŻNIA! A co do zdjęcia to nie ma nic fajniejszego niż współuczestniczenie w zabawie smyka :)

    OdpowiedzUsuń