poniedziałek, 18 czerwca 2012

o egzaminie

No cóż tu dużo mówić... 70 pytań - 50z budownictwa i 20 z przedsiębiorczości. Niektóre łatwe, niektóre takie średnio na jeża... mam nadzieję że uzbiera się tyle, żeby było 50% :)

Upał dzisiaj niesamowity. Leżę na łóżku, korzystając z tego, że mały tnie popołudniową drzemkę i się roztapiam w dosłownym tego słowa znaczeniu :) Masakra i nawet ten delikatny wiaterek, który gdzieś tam może i czuć ani woda zimna ani lody nie dają ukojenia... Czy u Was też tak gorąco? W cieniu teraz mam 30stopni... a jest już prawie 17godzina... nie chce wiedzieć ile jest w słońcu :)

5 komentarzy:

  1. W Poznaniu też taki upał. Właśnie wróciłam z zakupów (w śr. idę do koleżanki i szukałam wdzianka dla Jej 3tyg. córci :) ) i ledwie żywa doszłam do domu. A w autobusie...sauna :/ Jutro poszukiwania upominku dla drugiej - starszej, ale chyba już nie będzie AŻ TAK ciepło :) Pozdrawiam!
    Anula

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też upał. Na 14 szłam na wydział, myślałam, że się roztopię. Na szczęście miałam tylko lekką sukienkę na sobie, ale współczuję kolegom w garniakach.

    OdpowiedzUsuń
  3. w Londynie zimno, siedze w bluzie i spodniach i chyba sobie jeszcze jakis koc przyniose.

    OdpowiedzUsuń
  4. dasz radę, na pewno zdałaś :)

    upał również i u nas, prawie nie ma czym oddychać, ja padam, brzdące rozrabiają, im to nawet upał nie straszny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie cieplo jest ;) ale z drugiej strony ja juz chyba z dwojga zlego wole jak jest cieplo (niech bedzie, kilka stopni nizej ^^) niz to co sie dzialo do niedawna ;D
    Trzymam kciuki za Ciebie! :) dasz rade!

    OdpowiedzUsuń