poniedziałek, 25 czerwca 2012

Coraz bliżej... chrzciny.! + zabawa kolejna... + dopisek pt. kłopoty

To już w niedzielę! Więc pomału trzeba się rozkręcić z wielkim sprzątaniem, zakupami (już dziś... lista zrobiona taka, że hoho), no i w końcu pieczeniem i gotowaniem. Gotowania nie wiele, bo wymyśliliśmy tylko sałatki warzywne, bigos no i do tego wędliny, warzywa itp. A co do pieczenia to wynalazłam na necie i będą to moje testowe-popisowe mam nadzieję wypieki, a mianowicie: tort z bananami, sernik limonkowy, cytrynowiec i rafaello, dwa na słodko i dwa trochę mniej. Mam nadzieję, że będzie dobre i że gościom będzie smakowało i w ogóle. A być może będzie mniej osób bo nie wiadomo czy przyjedzie Wu. siostra jedna z niemiec i czy dadzą radę przyjechać jego dziadkowie od strony mamy.
Dzisiaj musimy jeszcze kupić buciki, tyle, że tu beż będzie problem bo ostatnio jak próbowaliśmy założyć małemu inne buciki to tak wierzgał i ściągał te buciki od razu, odpychał rączką jak tylko przyłożyło mu się bucika do nóźki, także nie wiem jak to będzie na tych chrzcinach, najwyżej będzie w garniturku i skarpetkach :) A i tak co do tego garniturka to zastanawiam się jak to będzie bo słyszałam, że ma być ponad 30 stopni... :/ Co prawda w kościele będzie chłodno na pewno, bo tak jest zawsze ale na zewnątrz... no nie wiem, nie wiem. Wolałabym, żeby nawet padało i było zimno niż ma być tak gorąco :)

A tak po za tym, czort szaleje, ostatnio tylko coś nie chce za bardzo jeść... nie wiem czy to przez ząbki, czy przez upały czy jeszcze coś innego? ale zrobi gryza albo dwa i nie chce więcej a później za to "zawiesza się" na cycku i jest zadowolony... Po za tym przechodzi chyba jakiś etap pt. "lęk separacyjny" bo wystaczy, że wyjdę z pokoju albo oddalę się na parę kroków to jest płacz i wołanie nia nia nie :) I woła za mną nia nia nie wiem czemu zamiast mama, choć mama zdarza mu się jak płacze już, że głodny i to wtedy tak przeciąga maaa maa :) Brzmi śmiesznie ale i słodko zarazem. Cudny jest. Kocham go każdego dnia coraz mocniej i nie wyobrażam sobie życia bez Niego.

A no i tak szybko jeszcze odpowiem na pytania od Agi:

1. Kino czy teatr? - Kino
2. Klub czy domówka? - Domówka
3. Lato czy zima? - Zima
4. Gorące czy zimne? - To zależy co... :)
5. Komedia czy horror? - Zależy z kim :) 
6. Góry czy morze? - Góry. I morze (ale jeśli może to najlepiej Włoskie!). 
7. Groźba czy kara? - Groźba
8. Samochód czy tramwaj/autobus?  - Samochód
9. Powietrze czy woda? - Woda
10. Cola czy sprite? - Sprite
11. Markowe czy nie? - Nie

DOPISEK
Ja nie wiem czy my jesteśmy do cholery jacyś pechowi czy ki czort? Wiecznie coś sie musi popsuć. Nie chcę tu przeklinać ale mam naprawdę serdecznie dość! Sąsiadom popsuł się bojler tak że do rur z zimna wodą leciał wrzątek! I akurat pech chciał, że u nas rozwaliło rury z zimną wodą w naszej łazience gdzie wszystkie rury przykryte są regipsem i kafelkami! Cholera jasna! Pół łazienki do zdemolowania i to oczywiście na nasz koszt bo nikt się nie poczuwa do odpowiedzialności jakiejkolwiek! I to na kilka dni przed chrzcinami! Zajebiście! Niech ich wszystkich szlag trafi normalnie żyć się nie da! I weź się tu nie wnerwiaj i żyj spokojnie.
A na dodatek wczoraj pokłóciłam się z Wu. tylko, że nie chciałam o tym pisać bo myślałam, że się dzisiaj dogadamy ale on narazie jest w pracy i sama nie wiem jak to bd...
Normalnie zwariuje... :( 

10 komentarzy:

  1. Kurcze współczuję z tą łazienką, kolejny wydatek przed Wami .
    Z Wu. na pewno się pogodzisz! :)
    Głowa do góry . ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Śledzę codziennie Twojego bloga (mój synek jest 2 dni młodszy od Kacperka :). Chciałam Ci tylko powiedzieć: nie przejmuj sie tak chrzcinami. Najważniejsze zebyście wspólnie przeżyli tę chwilę z Małym w kościele. A czy goście beda miec 5 czy 3 ciasta, co za różnica? Na pewno cokolwiek zrobisz i tak będzie pyszne :) Nawet jeśli łazienka bedzie rozwalona - nikt od Was tego nie wymaga : ) POwodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze bedzie i pogoda dopisze i ladne zdjecia beda :) z takich rzeczy trzeba sie cieszyc.... wymiana rur to kosztowna sprawa a jeszcze burzenie kafalkow - jakos sie to ulozy niedlugo, sama zobaczysz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Masakra z tą łazienką...
    Ale dacie radę, głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak się wali to wszystko naraz... Ale dacie radę goście nie muszą mieć super łazienki najważniejsze są chrzciny Kacperka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Głowa do góry!!! Dacie radę !!! Chociaż wiem, że remont łazienki do najprzyjemniejszych nie należy, sama skończyłam dwa tygodnie temu!! A co do chrzcin to skupcie się na Kacperku i na Was. Niech tego dnia nic Wam nie zepsuje, nawet łazienka w rozsypce.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko sie ulozy, zobaczysz, a co do lazienki to mysle, ze powinnas gdzies to zglosic, przeciez jak sasiad z gory cie zaleje to on ponosi koszty. wydaje mi sie, ze w tej sytuacji powinno byc podobnie. walcz o swoje jak lwica!

    a co do ciast to mam nadzieje, ze sie podzielisz bo brzmia przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rany, ale mam u ciebie zaległości. Chyba będę musiała jakąś nockę zarwać ;-)
    A w ogóle to podziwiam cię za ten zapał i zdolności kucharsko - cukiernicze. Ja to w kuchni siedzę za karę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Na Twojego bloga trafiłam dzisiaj przypadkowo i zaczęłam czytać Twoje notki od początku.
    Jestem naprawdę pod wrażeniem.
    Będę tu teraz zaglądać codziennie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj apmietam nasze chrzciny, młody zrobił taka ogromną kupkę, że trzeba go było przebierać:-p. Co do rur współczuje, ja dzis miałam zupełnie odwrotny problem, mianowicie susza w kranie:/

    OdpowiedzUsuń