wtorek, 4 lutego 2014

Lutowe wyzwanie

Fotograficzne oczywiście. Zaczyna się już w przyszły poniedziałek, więc znów będę tu codziennie. Ostatnio choć codziennie zaglądam to zapału do pisania brak bo wszystko mnie ostatnio dobija. Wczoraj i dziś w końcu wyszło słonko i cieszy oko więc może w końcu i te lepsze myśli wraz z ciepełkiem zawitają.

Tymczasem lutowe tematy u ULI są takie:


W tamtym miesiącu udało mi się zachęcić do zabawy jedną osóbkę ;) Może i w tym miesiącu ktoś się dołączy? :) 



A no i pytanie do Was mam. Czy jest tu ktoś kto czyta a kogo ja nie mam w linkach? Może ktoś nowy na blogu? A może mam jakiś nieaktualny adres? Wszelkie skargi, zażalenia i uwagi proszę w komentarzach i to już :) Ściskam!

3 komentarze:

  1. Ja kochana cie czytam i jestem pod nowym adresen. Tak jak zachecilaś mnie do poprzedniego wyzwania, tak I tym razem chętnie się przyłącze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się szykuję do wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też od poniedziałki biorę się za to wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń