środa, 26 lutego 2014

Zabawa i szybki przegląd

Jagódka wciągnęła mnie w pewną zabawę, więc uznam, że to taki kop od Was, za to że się nie odzywam. No to się postaram krótko odpowiedzieć na te kilka pytań,....

  1. Gdzie jest Twój telefon? Na stole.
  2. Twój partner? Mężu.
  3. Twoje włosy? Rude.
  4. Twoja mama? Zagranicą... 
  5. Twój tata? Zawsze mogę na Niego liczyć.
  6. Twój ulubiony przedmiot materialny? Telefon
  7. Twój sen zeszłej nocy? Może lepiej nie będę mówić ;) 
  8. Twój ulubiony napój? Latte
  9. Twój wymarzony samochód? BMW X6M :) 
  10. Pokój, w którym jesteś? "nasz"
  11. Twój eks? ale który? :)   
  12. Twój strach? Pająki
  13. Kim chciałabyś być za 10 lat?  Sobą
  14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? Z mężulkiem
  15. Jaka nie jesteś? niezaradna
  16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś, przed tą, co robisz teraz? malowałam sufit w łazience :D
  17. Co masz na sobie? Ciuchy :D
  18. Ulubiona książka? "jesteś cudem"
  19. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? Pączek
  20. Twoje życie? Nieźle daje mi popalić czasem
  21. Twój nastrój? Spokojny
  22. Twój przyjaciel? jest tylko jeden.
  23. O czym teraz myślisz? o tym, że chce mi się meeeega spać :D
  24. Co teraz robisz? pisze odpowiedzi na pytania :)
  25. Twoje lato? takie "MOJE" to chyba dopiero nadejdzie :D
  26. Co jest w Twoim telewizorze? Shrek :D
  27. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Przed chwilą : )
  28. Kiedy ostatni raz płakałaś? Hmm parę dni temu
  29. Szkoła? Ukończona na poziomie technikum
  30. Czego teraz słuchasz?  Shreka który leci w tv za mną :) 
  31. Twoje ulubione zajęcie w weekendy? Spacery
  32. Wymarzona praca? Projektant wnętrz
  33. Twój komputer? stacjonarny.
  34. Za oknem? Ciemno
  35. Piwo? Nienawidzę.
  36. Meksykańskie jedzenie? Może i dobre
  37. Zima? Fajnie, że już jej nie ma
  38. Religia? Ponoć istnieje
  39. Wakacje? Już za parę miesięcy
  40. W Twoim łóżku? Wariuje Kacperski właśnie
  41. Miłość? Ta do dziecka. Bezwarunkowa.

No to teraz już wiecie z jednego punktu (16) że mamy tu mały remont łazienki. Mały bo taki prawdziwy dopiero się zapowiada ale musimy nazbierać kasy sporo. Póki co tylko odmalowanie ścian, które są nie w kafelkach i sufitu i wymiana miliona półeczek na jedną szafkę z lustrem. Minimalizm to coś co lubię ostatnimi czasy i staram się go wcielać w życie. 

Po za tym wiosna. Słońce rozpieszcza nas codziennie od samego rana więc spacerkujemy sobie. Spacerkujemy bo wózek nam się połamał. No może nie do końca tak sam. Przy skręcaniu na spacerze pękła jedna rurka no i niestety ale Kacper wracał do domu na nogach a ja taszczyłam wózek. Dobrze, że nie stało się to na zakupach bo chyba bym zwariowała. 

No a po za tym to czas tak szybko ucieka, że masakra. Ja ostatnio robię wielkie domowe porządki. Poluję na jakieś firanki i kwiatki... Ale raz, że firanki teraz mega drogie a dwa że nie ma nawet nic takiego jak bym chciała...  


Kto się chce jeszcze "pobawić" w pytania to zapraszam :) 

1 komentarz:

  1. Ta zabawa akurat calkiem mi sie podoba bo nie trzeba sie zbytnio "napracowac". No wiem, leniuch jestem. ;)
    Ale sie nie podejme bo mam juz dwa zalegle wyzwania do "przerobienia". :)

    OdpowiedzUsuń