poniedziałek, 10 lutego 2014

Wyzwania dzień pierwszy - Rodzina

Rodzina, ah rodzina. Ponoć z rodziną najlepiej na zdjęciach właśnie. No ale nie swoją Wam tu pokażę, chociaż jakby się bliżej przyjrzeć to właściwie jest to rodziny mojej cząstka. Towarzyszą nam od miesiąca i są rodziną. Papugowatych. Tak, więc przedstawiam Wam moją rodzinę papużek :) Póki co tylko Pan i Pani papuga ale może kiedyś... kto to wie ;)


Wasze interpretacje są TUTAJ . Ściskam mocno w ten piękny słoneczny choć zapracowany dzień :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne. I od razu w parze. Razem raźniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne , a ta biała cudna - to pani czy pan?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta biała to Pani Papuga. Plamka.
      Zielony jest Stefan :)

      Usuń
  3. Cudowne te papużki :)) A u mnie zdjęcia z tego tematu nadal nie ma. No lenia mam okropnego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jak pięknie się ustawiły do ujęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne papużki :)
    Kochana, wysłałam Ci zaproszenie ;*

    OdpowiedzUsuń