poniedziałek, 6 maja 2013

Dzień pierwszy Wyzwania - Twoja fryzura

To co najczęściej mam na głowie, to "koński ogon" :) Tak najwygodniej, najszybciej i dla mnie osobiście najlepiej. Dziś taki trochę "na lewo", ale co tam od czasu do czasu trzeba coś wymyślić innego niż co dzień ;)


ps. Nie powiem ale nie łatwo było zrobić sobie zdjęcie z tyłu głowy :) Jedyne z serii chyba 20 zdjęć które udało mi się zrobić powiedzmy że tak jak chciałam :) No bo jak się człowiek nie widzi to jak to zrobić inaczej.... 

11 komentarzy:

  1. Kiedyś to była moja codzienna fryzura. Muszę do niej wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jakbym chciała mieć włosy związane w koński ogon. Nigdy takich długich nie posiadałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, zdecydowanie masz racje. Zrobienie zdjęcia samemu bez pokazania twarzy, to jest mega wyzwanie! :-)

    Ogon, czy nie - najwazniejsze aby było wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, ze tak samo jak ja stawiasz na wygode! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię końskie ogonki! I to uczycie wygody kiedy wreszcie włosy są związane ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Po co się męczyć samowyzwalacz Cię wyręczy. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Też się namęczyłam, żeby zrobić sobie zdjęcie :D lubię takie końskie ogony z prawej albo lewej strony, wyglądają dostojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kiedyś tak się czesałam, ale to było dawno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna fryzura i bardzo praktyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo praktyczna fryzurka, a asymetria dodaje jej "lekkiego szaleństwa"

    OdpowiedzUsuń
  11. mhm, kucyk najlepszy zwlaszcza jezeli ktos usilnie ciagnie Cie regularnie za wlosy :D

    OdpowiedzUsuń