czwartek, 9 maja 2013

Dzień czwarty Wyzwania - Owoce

To te, których w domu zabraknąć nie może. Te spożywane w ilości hurtowej. Lubi je każdy w naszym domu. A w blasku porannego słońca wyglądają sobie tak:



ps. Pogoda jest u nas tak genialna, że aż się w domu nie chce siedzieć. Szykujemy więc obiadek i jak mały wstanie znów wymarsz na plac zabaw! Nigdy wiosna i lato nie sprawiały mi tyle radości co teraz. No i nie pamiętam kiedy ostatni raz siedziałam w piaskownicy i robiłam babki z piasku :) A widzieć Jego radochę na buźce gdy je burzy - bezcenna :D

8 komentarzy:

  1. Jabłka. Już zmęczone zimą, ale jeszcze są. I świetnie, uwialbiam sok jabłkowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak, jabłka to nieodłączny element mojego życia :) bardzo ładne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, jabłka to nieodłączny element mojego życia :) bardzo ładne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  4. Jabłka zawsze prezentują się cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm.. piękne owoce, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  6. Światło poranka bardzo efektownie upiększyło jabca! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bi tez kocha jabluszka, ma to po tatusiu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zwykłe-niezwykłe jabłka, piękne światło - "mięciutkie" zdjęcie!


    jeśli masz ochotę, zapraszam Cię również do mnie na majowe wyzwanie fotograficzne.
    Pozdrawiam! Panna Pikotka

    OdpowiedzUsuń