poniedziałek, 5 marca 2012

Zostałam nominowana ...

Przez tą oto Panią zostałam nominowana do zabawy i choć ich nie lubię to niech już Jej będzie ;)


Kocham to uczucie gdy.... 

1.Gdy jeszcze byłam w ciąży... a On był obok. Każdego dnia czułam ogromną miłość... a dzień naszego ślubu choć tylko cywilnego był najpiękniejszym momentem w życiu.... naszym wspólnym życiu.



2.Kiedy jego małe rączki są wyciągnięte do mnie a na buźce maluje się piękny uśmiech od ucha do ucha.


3.Mogę poświęcić swój czas Bombelkowi i Wu. a przy okazji rozkoszować się tym co "tygryski lubią najbardziej" :) mniam, mniam.



a teraz niewdzięczna rola tej która typuje :) 
A więc do dzieła dziewczyny:  K&D&Z&Z , Bajka , Ina , Szpilka i Ewciak


3 komentarze:

  1. Ale te dwa zdjęcia są słodkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku.. jaki ładny kolor sukienki.. : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokazałabyś trochę więcej tej sukienki, no ;-)
    Dziekuję za nominację. Jak nie zapomnę (bo wiesz, w moim wieku pamięć już nie ta) to postaram się wyprodukować notkę na temat ;-)

    OdpowiedzUsuń