środa, 25 kwietnia 2012

ON STOI!!!

Siedząc wieczorem na podłodze razem z małym, w pewnym momencie doznałam nie małego szoku i łza w oku się zakręciła. Siedząc (Bombel oczywiście) na swojej zabaweczce : (na tym zielonym bo to robi jako ławeczka, a ta tablica obrócona była w jego stronę/ musiałam wkleić zdjęcie bo nie wiedziałam jak Wam to "pokazać":) ) bawił się, bawił aż w pewnym momencie kiedy matka akurat zapatrzyła się na serial, On chwycił się mocno górnej krawędzi tej tablicy iiii WSTAŁ :) Sam! Chwilę postał, po chwiał się na nóżkach i nawet gdy mój tata stanął w drzwiach to oderwał jedną rączkę i chciał tak jakby pomachać ;) a później sobie usiadł i za chwile powtórka. Tak się spodobało mu, a my z Wu. nie mogliśmy z podziwu wyjść. Bo tu jak leży to siąść nie potrafi jeszcze sam, a tu takie popisy nam funduje :)
No a my z wrażenia od razu wzięliśmy się za obniżanie łóżeczka, bo stwierdziliśmy, że nam się nic nie stanie jak się trochę pozginamy a jednak wolimy mieć pewność, że JAKIMŚ CUDEM jednak On nie wstanie i nie przyprawi nas o zawał serca. Bo w łóżeczku już też nauczył się na razie klękać przy szczebelkach więc pewnie to kwestia kilku/nastu dni ;)
Aa no i powiem Wam, że jak najbardziej polecam Oilatum oraz Diprobase jeśli ktoś ma problemy ze suchą skórą i nie chodzi tu tylko o niemowlaków. W połączeniu dają świetne efekty, skóra jest głaciutka i szorstkie krostki u małego zniknęły a i ja skorzystałam przy okazji bo tylko dzięki temu że Go kąpałam i smarowałam tą maścią to mam głaciutkie ręce jak nigdy a zawsze miałam z tym problem. No to teraz już go nie będę mieć ;)

ps.obok najnowsze zdjęcie naszego grubaska :)

4 komentarze:

  1. Jak juz wstal to za niedlugo bedzie smigal... : pamietam jak moj 1 wszy wstal doznalam szoku kiedy weszlam do pokoju a on stal w lozeczku zrobilo mi sie przykro ze to juz nie bedzie takie baby jak dawniej ze dorasta jjeejjjjjjj brakuje mi takiego niemowlaczka z tych moich dzieci tak szybko rosna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może pomyśleć o jeszcze jednym jak brakuje takiego maluszka? ;)

      Usuń
  2. Super :) Jeszcze chwila i będziecie za nim biegać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie to trzeba ciagle koło niego siedziec ;)

      Usuń