sobota, 28 kwietnia 2012

MATURA!!!

...do tej pory żyłam sobie w błogiej nieświadomości, a ten dzień zbliża się z minuty na minutę. Bo tak na prawdę to zacznie się już w PRZYSZŁY PIĄTEK!!! Czyli zostało mi raptem 5 dni! 5! A ja się boję bo nic nie wiem. Najwyższy czas wziąć się ostro za powtórki. Właśnie dorwałam jakiś skrócony spis wszystkiego co się da. Zobaczymy co z tego wszystkiego wyjdzie. Boję się strasznie!! Trzymajcie kciuki za mnie i życzcie mi powodzenia, bo jak na razie to ja sama w siebie nie wierzę...

5 komentarzy:

  1. "matura to bzdura" :) zobaczysz, ze stres dopiero cie chwyci na ustnym. ale racja, powtarzac, powtarzac, powtarzac!

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz radę :)
    a po wszystkim sama stwierdzisz, że nie było tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, dasz radę!
    Najważniejsze to nie stresować się :)

    OdpowiedzUsuń