niedziela, 14 października 2012

Weekendowy przegląd komórkowy + wnerw.

Kolejny weekend za nami. Piękny słoneczny weekend, który właśnie dobiega końca. Bombelek już śpi, ja z kubkiem gorącej herbaty siedzę pod kołdrą sama bo Wu. jeszcze w pracy, ale może to i dobrze że sama, bo przynajmniej mogę odpocząć... Ostatnio ciągle się kłócimy, ale o tym nie tutaj i nie teraz...

A z przyjemniejszych rzeczy:
Dynia z działkowych zbiorów. Bombel codziennie chce się nią "bawić" :) Bardzo mu się spodobała.
A oto i nasza działeczka.
Kto znajdzie krasnoludka? 
Kolejne z serii "jesteśmy na działce"

Czytanie bajek przed snem... i wyjadanie okruszków :)
Ostatnio po za Bombelkiem kochają mnie tylko... ziemniaki chyba ...
Taki tam niedzielny obiadek - bo chciałam zaszaleć i wypróbować przepisy z książki, którą dostałam na święta... w tamtym roku :)
No tak... i się wydało :)



No a po za tym muszę się pochwalić. Jesteśmy posiadaczami 5 ząbków i wybija nam się 6! Dolne dwójeczki się meldują i sponsorują niewyspanie u mamuśki przez ostatnie dwie nocki a ostatnią to już szczególnie :) Ale to nic. Uśmiechnięta buzia w dzień wszystko wynagradza :)


A co do wnerwa.... dlaczego? Ano dlatego, że chciałam sobie zmienić dzisiaj szablon i... wszystkie adresy Waszych blogów poszły się ... paść! Cholera jasna! Najgorsze jest to, że nigdzie więcej nie miałam ich zapisanych! Może historia przeglądarkowa mnie uratuje? Masakra!
Kto może niech zostawi adres pod notką. Plis.... 
Publikuj!

12 komentarzy:

  1. http://siksowna.blogspot.com

    Ale macie fajną działeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ostatnio po za Bombelkiem kochają mnie tylko... ziemniaki chyba .." padlam :D:D:D mnie w takim razie juz nawet ziemniaki nie kochaja :D musze sie czuc naprawde samotna!

    OdpowiedzUsuń
  3. my tez takie dynie robimy na halloween:D Działkę macie cudną:) zuzia-i-zosia.blogspot.com:*

    OdpowiedzUsuń
  4. http://swiat-wg-niebieskiej.blogspot.com/

    Miałam ostatnio chipsa w kształcie serca - też mi miłość :P
    Bombello piłkarz? Słodkie piłeczki na ubranku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://kasia-mojemiejsce.blogspot.com/

    Gratuluję ząbków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poprzeglądaj komentarze pod swoimi starymi postami, na pewno w ten sposób znajdziesz większość blogów ;)
    www.pora-roku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. część już mam - historia jest niezawodna :D
      ale wiem, że z niektórymi będzie problem... :/

      Usuń
  7. Dobry i taki ziemniak:) A dynia super, chyba sama do domu też przytaszczę, może mój Wojtek też się ucieszy, pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. www.swiat-wg-anuli.bloog.pl

    swoja droga piekny ten ziemnior :)

    Anula

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że jestem:) A ziemniak? Aż mi się banan na buzi zrobił;)

    OdpowiedzUsuń