czwartek, 16 sierpnia 2012

Liczymy się.

Kochane i Kochani(choć takowych pewnie nie ma?), ogromną prośbę do Was mam. Zarówno tych komentujących regularnie jak i nie a także do tych którzy tylko poczytują a się nie ujawniają. Proszę żebyście pod tym postem zostawili mi wszyscy namiary swoje, lub chociaż znak, że jesteście i czytacie. Będzie mi bardzo miło i będę bardzo wdzięczna za choćby słówko czy uśmiech :)  Pozdrawiam!

ps. Dziś Bombini kończy 11 miesięcy... jak to zleciało. Jeszcze miesiąc i będziemy świętować roczek. Czas pędzi jak szalony... Wkrótce będzie też notka o jedenasto-miesięcznym Bombelku.

37 komentarzy:

  1. Melduję się! :) Bloga brak. ;)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podczytuje, choć nie komentuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. obecna ;] dostalas do mnie zaproszenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam, dostałam :*
      zastanawiam się tylko czemu u Ciebie akurat mam zaległości? Zaraz się biorę za czytanie tylko musze Małego Głoda nakarmić :D

      Usuń
  4. jestem! www.swiat-wg-anuli.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez jestem ale nie komentuje
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  6. podczytuje od kilku tygodni - Anulka

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem! :D czasem zdarza się mi zostawić ślad ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja czytam Cię jeszcze od czasów onetowych, nie mam swojego bloga bo w zasadzie o czym miałabym pisać... chętnie czytam o Twoim synku i czuję, że w normalnym życiu mogłybyśmy się polubić :) zawsze sobie mówię, że powinnam pisać do ludzi o których czytam, jednak nigdy nie wiem czy to ma sens i odkładam to na "później"
    Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czytamy, czytamy :) ja mam wrazenia jakbym bardzo dobrze znała Cie od dawna:) uwielbiam czytac o Twoim małym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czytam :)

    pajusiaa91.blogspot.com

    wysyłam zaproszenie o ile chcesz :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecna :)

    Bombelko czy dostałaś ode mnie e-maila?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytam codziennie :) Jeszcze jak miałaś bloga na onecie, w zeszlym roku chyba. Komentowałam RAZ :) Mój synek jest 3 dni młodszy od Kacpra :) Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem z Wami jeszcze z czasów onetu, staram się komentować od czasu do czasu, ale też mam małego smyka (miesiąc starszy od Kacperka),więc w sumie tylko w pracy mam chwilę:P pozdrawiam, Anita

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytam i nie komentuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem codziennie, ale komentarz tylko od czasu do czasu zostawiam...
    zeswirusowana@buziaczek.pl
    naszaniecodziennosc.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytam i w miarę możliwości komentuję! :)
    Ogólnie uwielbiam Twojego bloga.
    Pod którąś notką prosiłam o kolejne zaproszenie,na drugiego bloga,bo to pierwsze otworzyłam,a gdy chciałam ponownie to wygasło. Ale do tej pory cisza.. więc może akurat tego nie przeczytałaś.. więc jeszcze raz proszę ;*

    Mój Mały dziś kończy 9 m-cy :P

    ewciak01031992@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Mrówki meldują się :D Kochanie dziękuję Ci bardzo za tą stronkę z tortami uratowałaś mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jestem! :) czytam ale nie komentuje.
    Basia G. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. czytam was codziennie gdzie moge tlyko ze czasami mam problem z wstawieniem komentarza na blogerze...;/

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja zostawiam ślad (no łaaa, zaledwie dwudniowe spóźnienie mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też staram się czytać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem u Ciebie regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z małym poślizgiem , ale dopisuję się, bo bywam tu ostatnio coraz częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytam (chociaż nie zawsze regularnie, ale nadrabiam ;p), czasem komentowałam, ale rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno mnie tu nie było, nie komentowałam nigdy chyba...
    Teraz zauważyłam posta o liczeniu się. To ja się zgłaszam:)
    Ostatnio nie miałam czasu, ale uwielbiam tu wpadać. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń