niedziela, 25 września 2011

Kochane.! Czas przy Szkrabie pędzi jak oszalały. Minął już tydzień i dwa dni odkąd Kacperek jest razem z nami. I choć nocki bywają ciężkie, czasem dni też, to jednak ten czas jest najcudowniejszym w moim życiu. Razem z Wu staramy się dawać mu najwięcej miłości ile potrafimy. Opiekujemy się nim, jak Wu wraca z pracy to siedzi wpatrzony w Kacperka i nic innego się nie liczy. Weekend w końcu spędziliśmy w całości razem od rana do wieczora. Takie pierwsze dni w całości spędzone razem. Bo w tygodniu Wu. w pracy a ja z małym aż do 18 jestem sama z mamą swoją. W domu nie chce się nic robić bo wszyscy tylko zaglądają na Bombla.
Ale ogólnie wszystko jest w porządku. Była u nas położna środowiskowa i powiedziała, że wszystko jest ok. Jutro idziemy Nunka ważyć - zobaczymy ile się przybrało klusi bo już ma takie fajne "pućki" :) 
A na koniec dostaniecie zdjęcie żeby Was rozczulić ;) ale Bombla zdjęć w całości dodawać nie będziemy, bo skoro swoich nie zamieszczamy to Jego tym bardziej.


10 komentarzy:

  1. oj tak, rozczuliłaś mnie :)Teraz Kacperek będzie w centrum uwagi jeszcze przez dłuuugi czas :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie pamietam kiedy Zu miala takie malutkie raczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, jakie maleńkie rączki ;) Niech rośnie jak na drożdżach i odzywaj się czasem, chociaż domyślam się jak Wam teraz czas musi niespostrzeżenie uciekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. macierzystwo Ci sluzy :)) tak z miloscia napisalas. zdjecie piekne. tez jestem za tym, zeby nie ujawniac zdjec... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcale się nie dziwię że tylko Kacperek Wam w głowie :)Domowe obowiązki nie uciekną. Sama pamiętam jak przy Kubusiu całymi dniami mogłam się wpatrywać jak śpi, ciągle tulić i całować a wszystko inne schodziło na dalszy plan.
    Szczesliwa-mama25

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wszystko w porządku!:) Rozczuliłam się patrząc na te maleńki rączki:)
    Buziaki dla Was;*:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Malutkie raczki cudowne :P
    Wytrwalosci mamuska przy synusku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rety, kiedy moje dziewczyny były takie malutkie ? :))) Te pierwsze chwile kiedy uczy się siebie nawzajem są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. takie chwile z Maluszkiem muszą być cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkości takie rąsie malusie :-) Emilka ma już tłuściutkie łapki, co oczywiście też mnie niesamowicie rozczula ;-)

    OdpowiedzUsuń