poniedziałek, 3 czerwca 2013

Wyzwanie fotograficzne - 1 - 5 rzeczy

Kolejny miesiąc już przed nami. Kurcze jak to leci. Już czerwiec. Już nowe wyzwania. Tematy jak zwykle dają do myślenia. Oto i one:



 Na dziś 5 rzeczy. Więc przedstawiam Wam 5 rzeczy, które zawsze są w mojej torebce.


- zestaw "ratunkowy" w razie wyjścia :) 
- klucze od domku i tego którego kocham miłością nieopisaną :D 
- portfello :) 
- notes z piórem, do którego na nowo ostatnio zapałałam miłością :) 
- no i małe co nieco dla Bombeliniego. Czyli to co zazwyczaj ratuje ryzysowe humory :)

A co u innych zobaczcie TU


5 komentarzy:

  1. haha też nosiłam zawsze zestaw ratunkowy:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, uwielbiam te cukierki :D
    coraz czesciej mysle zeby sie skusic na to wyzwanie... zdjecia bym zrobila w weekend, a w tygodniu sukcesywnie dodawala. hmm.. :) kusisz coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zestaw ratunkowy i u mnie jest niezbędny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokladnie to samo co u mnie, oprocz pieluch. Te nosze w osobnym plecaczku. Ja obowiazkowo mam jeszcze w torebce blyszczyk bo latwo pierzchna mi wargi. :)

    OdpowiedzUsuń