czwartek, 6 czerwca 2013

Wyzwanie fotograficzne - 4 - Zrobione przez Ciebie

Ostatnio pokazywałam Wam na swoim drugim blogu. Ale, że dziś temat do tego nawiązuje to pochwalę się i tutaj.

Torebka. Na zakupy czy wyjście z Bombelkiem jest idealna! :) Pomieści wszystko :) 

A po za tym pochwalę się Wam, że Bombel to chyba jakimś ważnym mówcą zostanie. Bo to co On wczoraj przed zaśnięciem nam zaserwował to przeszło wszelkie oczekiwania :) Uśmialiśmy się z Wu. tak że aż nas brzuchy bolały :) Nasze dziecię tak nawijało po swojemu, że aż byliśmy w szoku! :) Czyżby to zwiastowało jakiś przełom w Jego mowie? :) 

14 komentarzy:

  1. co jak co ale torebki w życiu kobiety są chyba najważniejsze... torebka na zakupy... torebka na wyjście z koleżankami... torebka na spacer z dzieckiem... można tak bez końca wymieniać... twoja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Masz rację. Ja też zaczynam to teraz dostrzegać, bo wcześniej nie zwracałam tak na to uwagi. Jednak teraz moja "kolekcja" torebek się powiększa :)
      Cieszę się, że się podoba!

      Usuń
  2. Piękna torba. :)

    Cytat na głównej, to jeden z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto wie, może zostanie jakimś prezenterem telewizyjnym? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może i tak. Albo jakimś radiowym showmanem :D

      Usuń
  4. Świetna, podoba mi się bardzo. Taka...moja :]

    OdpowiedzUsuń
  5. No Ty to mas złote rączki :) śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E rączki, jak rączki, blade trochę :D
      Dziękuję!

      Usuń