czwartek, 7 marca 2013

Wyzwania fotograficznego - dzień czwarty

Kolekcja? Zastanawiałam się nad tym tematem długo, bo niby kiedyś zbierałam karty telefoniczne, kiedy indziej zbierałam nawet róże które czasem od kogoś dostałam, po czym je suszyłam i miałam całą szklaną miseczkę płatków z róży, a teraz? teraz chyba nic takiego nie zbieram.... po za świeczkami których fakt, faktem mam pół szuflady :) Ale na myśl o kolekcji od razu wpadł mi też do głowy taki pomysł, żeby uwiecznić coś z kolekcji mojego taty, który to zbierał pieniądze, monety ale i ZNACZKI. Oto jedna z wielu stron z kolekcji liczącej co najmniej kilka klaserów...


Lubie je oglądać. Są przepiękne. Takie małe cudeńka :) 

14 komentarzy:

  1. Faktycznie śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię znaczki - sama je kiedyś zbierałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam podobne znaczki po dziadku, niektóre nawet takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne! Moj kuzyn kiedys zbieral znaczki i uwielbialam przegladac jego klasery. Ja zbieralam kiedys namietnie widokowki, a teraz kolekcjonuje magnesy na lodowke. Z kazdego odwiedzonego miejsca MUSZE przywiezc sobie magnesik! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przed wejściem na wyzwaniową stronę zastanawiałam się czy ktoś umieści właśnie kolekcję znaczków, i jest! na dodatek jaka piękna :)

    cooknlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Znaczki! Mam ze trzy klasery! Że też o nich nie pomyślałam!
    Piękne są pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój brat kiedyś zbierał, uwielbiałam je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Małe dzieła sztuki. Jako dziecko marzyłam o takiej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś zbierałam razem z tatą... mam jeden klaser zostawiony na pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój dziadek też zbierał znaczki, strasznie lubiłam oglądać jego klasery ;)

    OdpowiedzUsuń