poniedziałek, 11 marca 2013

It's only picture tag


Zostałam zaproszona przez Amaranth do zabawy ze zdjęciami w roli głównej.

Zasady:

1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu
2. Odpowiedz w formie zdjęcia na 17 pytań - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek czy PrintScreen. 
Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)
3. Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z Internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej osobisty i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w pytaniu o życzenie) 
4. O taguj siedem osób :)

Pytania :
1. Codziennie widzisz...? 
Te malutkie rączki...
 2. Ubranie, w którym 'mieszkasz' ?
dres :)
3. Ulubiona pora dnia?
chwila dla siebie, choćby 5minut ;)
4. Coś nowego?
ozdoba pokoju własnoręcznie zrobiona ;) więcej na drugim blogu. zapraszam
 5. Właśnie tęsknię za...?
latem, zapachem lasu i słońcem przedzierającym się przez drzewa
6. Piosenka, która za Tobą 'chodzi' ?

jak dla mnie piosenka jest GENIALNA! mogę jej słuchać bez końca....

 7. 'Nagłówek' Twojego tygodnia?
mówi sam za siebie chyba?
 8. Najlepszy moment tygodnia?
gdy się z Nim bawię...
9. Czym/kim chciałaś zostać będąc dzieckiem?
Panią architekt
 10. Nigdy nie rozstajesz się z...?
małymi rączkami, odkąd są na świecie? ;)
11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń? 
nowy telefon, właśnie taki O.!
 12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia?
ten, który wręczył mi ten bukiet. Wu.
13. Coś co robisz przez cały czas ?
...
14. Zdjęcie tygodnia?
ciasteczka serduszkowe :)
15. Ulubione słowo/wyrażenie?
nadużywane w nadmiarze... masakra ;)
  16. Najlepszy moment roku?
gdy mogę spacerować bez liku a dookoła wszystko jest takie zielone
 17. Ktoś, kto potrafi Cię uszczęśliwić?
ONI


a nominuję :

Mam nadzieję że mi wybaczycie dziewczyny? :)





5 komentarzy:

  1. hi hi wybaczam :-) ja lubię takie zabawy, ale musze na to znaleźć czas... mam zamiar się zająć bardziej z sercem moim super aparatem i to może dobra okazja? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zdjęcia na blogu to norma, więc nie jestem zła i nie mam co wybaczać :)
    Dzięki za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, już druga nominacja do tego ;) Zobaczymy czy znajdę fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy ja znajde na to czas? :) postaram sie :)*
    sniegowe tulaski ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. No i ja wybaczam! ;-D
    Dziękuję za nominację, ostatnio z czasem kiepsko, ale jak nadrobię braki to z chęcią się pobawię.
    Fajne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń