czwartek, 20 października 2011

Pogoda za oknem już nie tak piękna jak przez ostatnie dni... Siedzimy w domku i szukamy piosenek dla dzieci, słuchamy piosenek z mojego dzieciństwa, kołysanki itp. Macie jakieś ulubione?
Ja właśnie wpadłam na :


Jakoś rok temu usłyszałam to jak byłam akurat u Wu w domu. Wpadło mi w ucho i później nuciłam to przez długi, długi czas :)

Byliśmy z Bombelkiem na ważeniu i oglądała go Pani Doktor. Klusia waży już 4460 gram i wszystko jest jak najbardziej w porządku :) Mały ciężarek już na prawdę robi się pomalutku ciężki bo jak wstaję w nocy do niego taka padnięta to nie mam siły czasami go podnieść :D He, he.

Ps. Ostatnio znalazłam czas na zrobienie muffinek i galaretek. Czasu na naukę jednak jakoś znaleźć nie mogę :) A w czwartek zaliczenia za tydzień... no bardzo ciekawe. A najgorsze jest to, że moja mama w sobotę jedzie do niemiec więc zostanę sama z Kacperkiem i Wu w domku. No, a że Wu chodzi do pracy to nie mam z kim małego zostawić i nie wiem czy pojadę faktycznie w czwartek do szkoły.... Ha.!




Ps.2. prosimy o głosy w konkursie :) KLIK

7 komentarzy:

  1. Piosenki Natalii Kukulskiej jak miała 10 lat - "Co powie tata", "Puszek okruszek", "Mała smutna królewna" :D Uwielbiałam tę kasetę.
    Arka Noego też jest fajna :)

    Schnappi mnie niemiłosiernie irytuje, piosenka jest dość stara, bo leciała rano na MTV jak jeszcze oglądałam tę telewizję (a było to kilka ładnych lat temu).

    Mam nadzieję, że jednak jakoś sobie poradzisz i pozaliczasz wszystko. Może da się to przesunąć na później? Sama pisałaś, że tak niedużo Ci zostało, żeby tę szkołę skończyć.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Puszek okruszek" i "kolorowe kredki" uwielbiam tez :) pamiętam ze jak byłam mała to uwielbiałam tez Majkę Jeżowską :)

    możliwe..., będę chciała właśnie w późniejszym terminie zaliczyć... oby!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślę,że może jakoś termin zaliczenia da się przesunąć... chyba nauczyciele problemu stwarzać nie będą i zrozumieją. W końcu jesteśmy tylko ludźmi.

    Ja za czasów swojego dzieciństwa to pamiętam piosenki Natalii Kukulskiej, Fasolek, Majki Jeżowskiej :)

    Głosik oddany.! :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha ha to się teraz uśmiałam. Też ostatnio wałkuję Fasolki na wszelkie kierunki. Za niedługo będę znała na pamięć cały repertuar ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, ja też piosenki Natalii Kukulskiej znam na pamięć! Głosik oddany!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piosenki Natalii Kukulskiej jako dziecko słuchałam cały czas, a później to Ich Troje szał robił;p
    Co do szkoły to na pewno jakoś zaliczysz;) Trzymam kciuki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoim sama spiewalam ehehe az zasypiali chyba mieli mnie dosc :)

    Maluszek z miesiaca na miesiac bedzie zaczynal sam sie bawic tzn interesowac zabawkami wiec zapewne odrobinke tego czasu znajdziesz ;) Ucz sie skarbie ucz :) Buziaki dla was

    OdpowiedzUsuń