piątek, 29 lipca 2011

Ehh M. kochana - powiem Ci szczerze, że nie lubię i nie lubiłam nigdy tych zabaw no ale cóż, skoro już muszę to niech Ci będzie ;* Tak więc już wiecie od kogo mam nominację. To ONA sponsoruje tą przerwę i odmianę na blogu ;) 

  

Podobno chodzi o to by napisać o sobie 7 rzeczy, których jeszcze nie wiecie o mnie i by przekazać tą zabawę dalej. Hmm większość z Was jest ze mną dopiero na tym blogu a z osób znanych dawniej jest Was tu nie wiele. Ale to nie zmienia faktu, że i tak nie wiem co Wam o sobie napisać ;) No ale do dzieła:
1. Jak byłam mała to zawsze jak zrobiłam coś złego - popsułam coś itp. to zwalałam na mojego kochanego starszego braciszka, który później dostawał za mnie opiernicz - był jednak wytrwały i chwała mu za to ;*
2. Ten sam kochany braciszek dostał kiedyś ode mnie w oczko. Był wtedy w 8klasie podstawówki (jeszcze stary system szkolnictwa był), ja miałam raptem kilka latek a On uczył mnie boksować, no i niestety ale się któregoś razu nie obronił :) 
3. Lubię zimę. O. Bo większość osób nie lubi, a ja wręcz przeciwnie. Lubię zimę, śnieg i gorącą herbatę pitą zaraz po przyjściu ze spaceru z ukochanym ;) A w przeciwieństwie do większości - nienawidzę lata.
4. Uwielbiam czekoladę i wszystko co czekoladowe - lody, kremy, czekoladki, desery, cappuccino też musi być czekoladowe i w ogóle wszystko mogłoby być z czekolady - mniam.
5. Jestem wredna i złośliwa - tak mówi moje kochanie ;* Bo ja po prostu taki już mam charakter, że wredotę i złośliwość mam we krwi.
6. Jestem też STRASZNYM ZAZDROŚNIKIEM! Nie chodzi tu o to, że ktoś coś ma i ja chcę mieć to samo. Chodzi tu o zazdrość o ukochaną osobę - potrafię nawtykać komuś za to, że choćby próbuje być blisko mojego Wu. Dlatego nie radzę się nikomu do niego zalecać, bo paru osobom już nie wyszło to na dobre, a Wu jak widać nie ma mi tego za złe ;) Mówi, że lubi jak jestem o niego zazdrosna ;)
7. Zawsze na wakacjach ... tęsknię za szkołą :) Zawsze na początku wakacji kupowałam już zeszyty na nowy rok szkolny, długopisy, książki i wszystko co związane ze szkołą. A w roku szkolnym mam jej dość ;) 

Uf dobrnęłam, ale było ciężko. A teraz mam uszczęśliwić kogoś jeszcze :) Tak więc nominuję:
1.XYZ

Tak więc kochane: życzę powodzenia i udanej zabawy ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz