poniedziałek, 9 września 2013

Wyzwanie Fotograficzne czas zacząć - Twoja mina :)

Jak zobaczyłam ten temat to trochę zwątpiłam.... bo miałam nie umieszczać zdjęć na blogu. W sensie że swoich zdjęć, Wu. czy Kacperka. No ale niech Wam będzie. Ten jeden jedyny raz. Wiedzcie z kim macie do czynienia :) 


I bardzo proszę o przyznanie się jak ktoś mnie kiedyś gdzieś widział :D 
A resztę min - zdjęć - można zobaczyć u ULI


U nas właśnie zaczęło znowu lać... eh. Masakra! A miał być spacerek... No ale za to rozpoczynamy z Bombelkiem pewną "misję" :) Więcej szczegółów będzie z czasem jak misia nabierze jakiegoś tempa :)



A to reszta wrześniowych tematów wyzwania :) 

24 komentarze:

  1. Bardzo sympatyczna minka:) Ja niestety podstępnie podeszłam do tematu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Ja też miałam podejść podstępnie ale cóż zaryzykowałam :)

      Usuń
  2. No, w końcu się nam pokazałaś :) Oby pogoda była lepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś chyba musiałam w końcu :)
      No po południu już nawet słonko się przebijało i nie było tak źle, ale co z tego jak Bombel załapał katar... eh :/

      Usuń
  3. szukalam tego wyzwania bo chcialam wziac w nim udzial, ale w wakacje nie bylo ;) tak wiec dolaczam sie bejbi! :D
    powiem szczerze, ze zupelnie inaczej sobie Ciebie wyobrazalam :> ale i tak jestem bardzo mile zaskoczona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to cieszę się że jestem inspiracją :D
      a jak sobie mnie wyobrażałaś? :)

      Usuń
  4. Ja też podstępnie podeszłam do zadania, wykorzystałam talent do min mojej córki :) Bardzo miła buzia i przepiękne oczęta. Bardzo mi miło zobaczyć Cię :) Super dzionka!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że się w końcu ujawniłaś :)
    Bardzo ładna buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś bardzo ładną Kobietą ;) miło nam Cię zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcie i ładny wystrój bloga, uwielbiam jesień i kolorowe liście! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam jesień o ile jest właśnie taka piękna złota :)

      Usuń
  8. Fajnie Cię widzieć;) Jesteś bardzo podobna do sąsiadki mojego chłopaka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie raczej nie, chyba że w sobotę wychodzisz za mąż i mieszkasz na podkarpaciu ;)

    OdpowiedzUsuń