piątek, 13 maja 2011

Wszystko dzieje się tak szybko w tym roku, że pomału zaczynam się gubić w tym świecie :) Brzuszek coraz większy, moje kochanie ze mną zamieszkało (w końcu mam Go przy sobie non stop:) ), co prawda na razie dlatego, że moja mama jest w Niemczech a tato cały tydzień na delegacji no a mój Wu się mną opiekuje ;) no ale ważne, że jest i że jeszcze tylko półtora miesiąca do NASZEGO ŚLUBU CYWILNEGO. Jestem szczęśliwa, bo dzidzia pozmieniała wszystko, nawet stosunek naszych rodziców do nas, jest jakoś tak inaczej - fajniej? 
Mam już sukienkę, nie wiem czy o tym pisałam? No i szukam do niej bolerka i bucików no i takich tam dodatków. Znalazłam ostatnio ale nie byłam pewna czy dam radę bo: buciki były naprawdę śliczne - srebrne, z różyczką taką z materiału na kostce, ale były na dość wysokim obcasie no a ja nie wiem czy dam radę z brzuszkiem ustać na takich butach? jak myślicie? no i do tego od razu znalazłam takie same srebrne bolerko... ? proszę o radę? Dam radę chociaż w urzędzie w tych butach, tak z godzinkę? czy lepiej buty na płaskim? 
Po za tym powiem Wam jeszcze, że działeczka robi się coraz fajniejsza, wychodzi już tyle roślinek i kwiatków i w ogóle ;) zrobiliśmy sobie taką fajną ławeczkę, posadziliśmy iglaczki ;) zaczyna się robić tak swojsko ;D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz