czwartek, 2 lutego 2012

Wszystkiego Najlepszego!

Wu ma dzisiaj urodziny.. a więc z całego serca życzę Ci kochany żebyś był zadowolony z tego co masz, żebyś spełniał swoje marzenia i był szczęśliwy! Żeby nigdy nie brakowało Ci siły i wiary w to, że każdy dzień jest lepszy od poprzedniego a przynajmniej może taki być. Byś kochał nas tak mocno jak my kochamy Ciebie. I by wszystko czego chciałbyś w życiu osiągnąć stało się możliwe.! Wszystkiego najlepszego kochanie ;*

a oto co kochany dostał :

i moja pierwsza w życiu rolada biszkoptowa specjalnie dla Niego,
 bo tylko takie ciasta lubi a tortów wręcz nie znosi ;)






Ps. od poniedziałku zaczynam szkołę :( nie wyobrażam sobie tego.... masakra

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :)

    Rolada wygląda super, zabieram się do upieczenia takiej i zabrać się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego:) nie ma mnie ostatnio na gg bo D w domu komputer okupuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Wu. Ciasto wygląda apetycznie mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia dla Wu! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze dla Wu. A rolada jak marzenie, ja nigdy nie robiłam bo boje się rolowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione ale szczere najlepsze życzenia dla solenizanta :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do życzeń :) a mogę prosić o przepis na taką roladę?
    Co do szkoły to dasz radę, szybko minie i potem będziesz szczęśliwa że skończyłaś ja i ze wszystkim sobie poradziłaś. Mój maż za miesiąc ma urodzinki, ale my już dawno nei robimy sobei prezentów bo zawsze na coś kasa potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego dla WU,piękny prezencik i jakie ciasto smakowite :)

    OdpowiedzUsuń