sobota, 19 listopada 2011

Bajecznie?

Mały śpi. Wu w pracy. Ja z kubkiem gorącego kakao kładę się do łózka w celu oglądnięcia jakiejś bajki.! Tego mi brakowało. Bajek!
I co z tego, że jestem już "dużą dziewczynką"? Uwielbiam bajki.! I tyle.
Na dziś "Jak wytresować smoka?" - czyli to co notorycznie oglądałam będąc jeszcze w ciąży.
W planach na kolejne dwie nocki kiedy Wu będzie w pracy: "Żółwik Sammy" w HD i "Cars 2" również w HD.

Całe łóżko dla mnie... mmm :D nie pamiętam kiedy tak było - ciekawe jak się będzie spało samej :) Zapewne nie tak dobrze jak z Nim... :*

12 komentarzy:

  1. A ja bym teraz chciała miec kogoś koło siebie w łózku;) bo strasznie zimno..
    Ja tylko niektóre bajki znoszę, ale za to mój Łukasz uwielbia baje:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm baje, w sumie też lubię oglądać a "Cars" i"Cars 2" z moim synkiem mogę oglądać non stop :)
    Ja to już nie pamiętam kiedy całe łóżko miałam dla siebie a wręcz przeciwnie, w weekendy z rana to tłoczno się robi jak wspólnie bajki oglądamy :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę obejrzeć "Auta 2" ;)

    Oj, jak się człowiek przyzwyczai do spania razem to potem ciężko spędzić noc samemu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już o 20:00 ledwo na oczy widzę, gdzie mi tam do wieczornych seansów filmowych. Kurcze właśnie sobie uświadomiłam, że nie pamiętam kiedy ostatnio jakiś film obejrzałam. A przepraszam! Czasem oglądam Pingwiny z Madagaskaru" na Nickelodeonie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak jakiś czas temu zaczęłam oglądać z dziewczynkami Zółwika Sammy'ego to po pół godzinie zasnęłam :D ale nałogowo oglądam z nimi Gdzie jest Nemo :-) i Potwory i Spółkę i Jak ukraść księżyc :) Na tej ostatniej nawet płakałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, spotkanie blogerów robimy w Opolu, więc może dałabyś radę wpaść chociaż na chwilkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja sama baje ogladam jeszcze :P czasen trzeba stac sie jak dziecko hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja też lubię bajki! A co nie wolno nam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj,ja sama z chęcią pooglądałabym jakieś bajki,czy filmy;P
    Ale przez cały dzień brak czasu,a wieczorem będąc w łóżku jak włączę sobie na komputerze bajkę,czy film..to moment i oczy mi się zamykają i tyle mam z tego ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bajki są fajne i nie tylko dla dzieci he he :) Też lubię je oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie lubię jak Łukasz ma noce w pracy :( nie mam się do kogo przytulić :( a w dzień się mijamy :( potem jest weekend a ja mam szkołę :( i tak co 2 tydzień.
    Jak zaliczenia do szkoły?

    OdpowiedzUsuń